FAQ
Algemeen
Hoe kan ik met jullie contact opnemen?
Wij willen het contact tussen ons en jou zo soepel mogelijk houden. Daarom zijn wij op ons telefoonnummer eigenlijk altijd wel bereikbaar. Ook zijn we via de mail info@meuby.nl en het contactformulier te bereiken.
We raden je aan om klachten eerst bij ons te melden door te mailen naar info@meuby.nl of een bericht te sturen via ons contactformulier.
BESTELLEN EN BETALEN
Een bestelling plaatsen bij ons is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘In winkelwagen’ bij het product die je wilt aanschaffen. Je wordt dan automatisch doorgestuurd naar je winkelwagentje. Klik daar op ‘Veilig afrekenen’, vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, PayPal, Bancontact, Creditcard of 1 van onze andere betaalmethodes.
Komt u er toch niet helemaal uit of heeft u specifieke wensen, Stuur ons dan een mailtje of bericht ons via het contactformulier.
Uiteraard! Alle bestellingen op www.meuby.nl lopen via een beveiligde betaalomgeving.
Ik woon in het buitenland, kan ik bij jullie bestellen?
In sommige gevallen is dit geen probleem. Maar we raden wel aan om hier van tevoren contact met ons over op te nemen.
Ik woon op de Waddeneilanden, is dit een probleem?
Nee dit is geen enkel probleem. Wel raden we je aan om van tevoren contact met ons over op te nemen. Het kan namelijk zo zijn dat daar een kleine meerprijs aan verbonden is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Uiteraard! Maar neem dan wel zo snel mogelijk contact met ons op. Dit kan zowel via de mail. Let op: als we het product al verstuurd hebben moet u eerst wachten tot het binnenkomt. Je kunt het daarna retourneren en dan storten wij z.s.m. het geld terug op u rekening.
Je kunt jouw bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vind je een voorbeeld van een aantal betaalmethodes die we momenteel ondersteunen.
- iDeal
- Klarna
Betalen is bij ons altijd gratis! Deze kosten nemen wij voor onze rekening.
VERZENDINGEN
Verzending kost bij Meuby altijd €29, en onze bankstellen worden door onze monteurs geleverd en gemonteerd voor €69!
Kan ik mijn artikelen ook ophalen?
Jazeker! Hiervoor kan kiezen door de producten in je winkelmandje toe te voegen en daarna de optie ophalen aanklikt. Je krijgt dan een bevestigingsmail met de datum en tijd dat je het product kan ophalen. Mocht dat niet uitkomen Mail ons dan of stuur ons een bericht.
Kan ik mijn bestelling ook op mijn werk laten bezorgen?
Jazeker! Je kan je producten ook op je werk laten bezorgen. Wat je dan moet doen is het adres van je werk vermelden, je kan eventueel ook een verschillend factuur en aflever adres hebben, dit kun je aangeven bij het invullen van de gegevens onderaan de pagina.
Wat is de levertijd van mijn product?
De levertijden verschillen per product, we raden je aan om te vragen hoelang de levertijd per product bedraagt!
Ik mis een (aantal) product(en) bij mijn bestelling; hoe kan dat?
We streven erna om elke bestelling in 1 keer af te leveren. Omdat we werken met verschillende transporteurs kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items van je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 1-2 dagen, is dat niet het geval? Neem dan contact met ons op.
De verwachte levertijd is voorbij; waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen wordt de bestelling binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Mocht je nog vragen hebben contacteer ons gerust!
RETOURNEREN
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling; kan ik deze retourneren?
Dit is uiteraard mogelijk. Producten kunnen worden teruggestuurd binnen 14 dagen na ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Retourneer je de gehele bestelling? Dan ontvang je het totale aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van ons terug.
Ben je van plan te retourneren? Neem dan van tevoren even contact met ons op. Dit kan via ons contactformulier of door te mailen naar info@meuby.nl
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen; wat nu?
Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het best direct een retouraanvraag doen door contact met ons op te nemen. Dit kan via een van onze contactmethodes.
Je aanvraag wordt binnen maximaal 24 uur in behandeling genomen en wordt naar tevredenheid opgelost!
Ik wil een bestelling retourneren; wat moet ik doen?
Neem in ieder geval eerst contact met ons op voordat je een retourzending doet, dit kan via een van onze contact methodes. Dan helpen we je daar verder mee.
Hoe werkt het retourproces precies?
Wij zullen je begeleiden tijdens het doen van een retour zending. Let erop tijdens het retourneren dat je het product weer zo verzendt als die aangekomen is en zorg dat het in gehele originele verpakking retour gestuurd wordt. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd doordat het niet goed verpakt is.
Korting coupons
Voorwaarden gebruik korting coupons
De gewonnen, of verkregen korting coupons zijn eenmalig te gebruiken. Zodra de code eenmaal gebruikt is, en de bestelling word door je geannuleerd, is het niet mogelijk nogmaals de korting coupon te gebruiken.